MUSTer academy startuolių idėjų pristatymas 2021!

MUSTER

Jaunieji savęs atradėjai dirbo visus mokslo metus, kad išanalizuotų svarbias visuomenės problemas ir atrastų unikalius sprendimo būdus!

Mokiniai ir mentoriai įdėjo labai daug darbo ir pastangų: mokėsi, domėjosi, nagrinėjo, analizavo save ir savo elgesį, keitėsi, praktikavo, klydo ir vėl mokėsi. Jie visą šį kelią tobulėjo kartu, kad sukurtų nepaprastas idėjas.

MUSTer academy mokinių idėjas nuotoliniu būdu stebėjo ir vertino net 8 skirtingų verslo sričių atradėjai ir žinovai, kurių pastebėjimai, pagalba ir patarimai padėjo mokiniams dar kartą išanalizuoti savo idėjas, tobulinti, keisti ir atrasti naujų galimybių siekiant jas įgyvendinti! 

Komisijoje dalyvavo:

Rimantas Kluonis - daugybę metų dirbantis banke, “FinOptimistas” įkūrėjas, žmogus žinantis iš kur galima gauti daug pinigų. Kreipė dėmesį į mokinių idėjų unikalumą. 

Asta Šinkūnaitė - logistikos asė, turinti daugiametę patirtį. Menai ir skaičiai yra jos stiprybė. Siekė padėti logistikos klausimais. 

Ilma Singh - “Darbo Guru” įkūrėja, stebėjo vaikų emocijas. Vadovaujasi taisykle “negalima pasiekti tikslų, jei nesidžiaugi tuo, ką darai”. Todėl vertino ar mokiniai džiaugiasi savo atradimais. 

Diana Katinienė - verslo valdymo sistemų konsultantė, turinti 15 metų patirties pardavimuose. Domėjosi, kokius žingsnius vaikai priima, kad užtikrintų, jog verslas būtų sėkmingas. 

Kristina Miknienė - skaičių žmogus, daugybę metų dirba auditore, audito kompanijos įkūrėja. Stebėjo, ar vaikai tiki savo idėja ir ar dega jų akys!

Svetlana Biriukova - “Sumanus pasaulis” įkūrėja, atvežusi daugybę nuostabių knygų į Lietuvą. Atkreipė dėmesį į idėjų detales.

Sandra Galdikaitė - kūrybininkė, žurnalistė, keliautoja, „9 zuikiai“ įkūrėja. Teikianti komunikaciją ir pagalbą tvariam verslui. Stengėsi įsiklausyti kokios pagalbos reikia jaunuoliams bei suteikti pagalbą. 

Andrius Pilypaitis - “LEVEL UP Games” bendraįkūrėjas, žmogus, kurio aistra yra žaidimai. Rinkodaros specialistas. Ieškojo, ar projektuose yra emocija bei siekė prisidėti prie idėjų, kurios yra susijusios su žaidimais. 

 

Mokiniai pristatė net 14 unikalių projektų!

1. G Story

Atsižvelgė į socialines problemas, tokias kaip: patyčios tarp bendraamžių, sveikos gyvensenos žinių trūkumas, saugaus elgesio internete trūkumą, ekologiją ir kt. ir pradėjo kurti unikalius lietuviškus LEGO filmukus, kurie bus skirti edukuoti jaunus žmones ir padės atrasti teisingus sprendimus.

2. Paralyzed Gadgets

Pastebėjo, kad žmonės dažnai ieško idėjų ką dovanoti kitiems, todėl atrado sprendimą sukurti e-parduotuvę, kurioje kiekvienas žmogus rastų unikalias, geros kokybės dovanas!

3. Sticky Space

Atsižvelgė į ekologinę problemą: labai daug žmonių, laikui bėgant, tampa nepatenkinti savo elektroniniais prietaisais, todėl jie tiesiog juos išmeta ir perka naujus. Tam, kad žmonės neterštų aplinkos ir nešvaistytų pinigų bereikalingai, “Sticky Space” sugalvojo sprendimą atnaujinti senus įrenginius ir suteikti jiems išskirtinumo!

4. Where is pink?

Idėja stalo žaidimas “GAME OF REVENGE”, kuris lavintų žmonių vaizduotę, mąstymą ir komunikavimą tarpusavyje. Tai padėtų šeimoms praleisti daugiau prasmingo ir smagaus laiko kartu. 

5. EJBS

Komanda nusprendė kurti unikalius drabužius su išskirtinėmis detalėmis, kurios padėtų žmonėms jaustis gražiai bei stilingai. Jie taip pat pastebėjo, jog labai daug rūbų yra išmetama, taigi siekia skatinti ilgalaikį nešiojimą.

6. Magnet Tab

Pristatė išskirtinį magnetinį skirtuką, kuris niekada nepasimestų ir tinkamai laikytųsi knygoje. Skirtukas labai originalus, nes ant jo būtų atvaizduoti vaikų piešiniai. Daugiau jokio knygų lapų kampų lankstymų!

7. Easier Dressing

Kadangi dauguma žmonių dažnai nežino ką apsirengti ir perka rūbus ne todėl kad jų neturi, o todėl, kad nemoka derinti, komanda sugalvojo idėją, kuri sprendžia taupymo problemą! Virtualią spintą, kuri padėtų susidėlioti drabužius nuotoliniu būdu ir pamatyti kiek jų iš tikrųjų yra spintoje!

8. Old to New

Komanda taip pat pastebėjo, jog žmonės išmeta daug nereikalingų drabužių ir neturi galimybių atskleisti savo stilių. Jie nusprendė, kad senus drabužius galima atkurti remiantis naujausiomis madų tendencijomis!

9. Kvado Games

Pamatė vieną svarbią šių dienų problemą - mokiniai nebeturi motyvacijos mokytis, nes visos pamokos tampa vienodos, nėra jokio išskirtinumo, taigi sugalvojo sprendimą, sukurti stalo žaidimą, kurio pagalba mokytojai, mokiniai ir tėvai galėtų sužinoti naujos informacijos!

10. Kaucca

Komanda sugalvojo sukurti apsaugančias veido kaukes, kurios praleistų nuodingą ora ir leistų įkvėpti naudingą orą, bei apsaugotų nuo viruso ir užterštumo! Juk vienkartinės apsauginės veido kaukės neleidžia odai tinkamai kvėpuoti, todėl oda prakaituoja ir sausėja. 

11. Kids Yummy

Komanda suprato tikrą mažųjų smaližių problemą - saldainiai yra labai nesveiki, juose gausu pridėtinio cukraus, kuris neigiamai veikia vaikų savijautą, tačiau jų nuolat norisi! Vaikai nusprendė padėti vaikams (,,Kids for kids” sistema) ir sukurti sveikus saldainius!

12. Vil Wear

Jaunoji dizainerė teigia, jog jaunimas dažnai neranda ką apsirengti, nes jiems sunku rasti kokybiškus išskirtinio dizaino džemperius. Ji jau yra sukūrusi įvairiausius dizainus, kuriuos piešia ir ketina realizuoti!

13. Mio Podium

Sugalvojo platformą, kuri padėtų jauniems kūrėjams tapti pastebėtiems ir atskleistų juos kaip asmenybes. Maži startuoliai dažnai būna nepastebimi tarp didelių verslų, o tam, kad išsiskirtų, reikia daug lėšų reklamai. Jaunoji savęs atradėja nori tai pakeisti!

14. Death Fight

Išanalizavo, jog karinių temų žaidimai yra labiausiai mėgstami tarp vaikų ir jaunimo. Tačiau karo tema dažniausiai egzistuoja tarp pramoginių, o ne edukacinių žaidimų, todėl atrado puikų sprendimą ir pradėjo kurti strateginį stalo žaidimą, kuris išmokytų kažko prasmingo!

Mes labai didžiuojamės galėdami pristatyti mūsų mokinių gimusias idėjas. Mes siekiame perduoti jaunajai kartai  savo patirtį kuo anksčiau, kad jie sukurtų geresnį rytojų ir savo žinias perduotų kitoms kartoms. Visi kartu mes tobulėjame kiekvieną dieną ir siekiame, kad kiekvienas žmogus mokėtų atrasti savo tikslus, kurių nuoširdžiai norėtų siekti. 

 

Su meile,

MUSTer academy

Atgal
Norite gauti pranešimus apie naujausius straipsnius?

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį!