MUST'er Academy

MUST'er Academy - tai asmeninio tobulėjimo ir startuolių papildomo ugdymo akademija skirta 8 - 16 metų vaikams ir paaugliams.

Mūsų tikslas - atskleisti asmenybes ir lyderius, kurie atradę savo talentus gebėtų išreikšti save.

Kiekvienas žmogus yra skirtingas, kiekvienas iš jų turi skirtingą skonį, norus, svajones ir siekius, tačiau dažna problema yra ta, kad jie neturi galimybės išbandyti savęs, o jau yra spaudžiami kuo greičiau pasirinkti studijų kryptį ir tolimesnį gyvenimo kelią.

Mūsų sistema yra orientuota į tai, kad vaikai ir paaugliai turėtų galimybę atrasti save, susipažinti su naujais dalykais, juos išbandytų ir galėtų drąsiai priimti svarbiausius gyvenimo sprendimus. 

MUST’er Academy mokiniai atlieka tokias praktikas kaip: tinklaveika, žurnalistika, marketingas, kūno kalba, koučingas, asmeninis profiliavimas, viešasis kalbėjimas, psichologija, "story telling'as", finansai, projektų valdymas, lyderystė ir daugelis kitų. 

O svarbiausia sistemos dalis yra tai, kad visos šios praktikos bus atliekamos kartu su savo srities specialistais, siekiant pačių aukščiausių rezultatų. 

Visi mūsų mentoriai turi ilgametę patirtį dirbant, analizuojant vaikų ir paauglių elgesį bei problemas. Dirbant kartu su jaunaisiais savęs atradėjais, mentoriai padeda jiems atsiskleisti, pažinti savo stipriąsias puses, nugalėti baimes ir atrasti vertybes. 

MUST’er Academy mokiniai ne tik iš naujo atranda savo asmenybę, tačiau išmoksta geriau orientuotis įvairiose situacijose, pažinti kitų žmonių gerus/blogus siekius ir tinkamai pasirinkti savo aplinką.

 

Kaip atrodo edukacija MUSTer akademijoje?

 

Laikas ir vieta:

Mokiniai turi daug galimybių mokytis skirtingu laiku skirtingose aplinkose (su visa klase, individualiai arba komandose). Edukacijoms yra skirtos įvairios salės, bei sukurtos beribės sąlygos mokytis nuotoliniu būdu. 

Asmeninis ir komandinis mokymasis:

Mokiniai mokosi pagal metų planą, tačiau kiekvienam mokiniui yra pritaikytos individualios arba komandinės priemonės, kurios atitinka jų galimybes. Tai reiškia, kad pasiekus tam tikrą lygį, mokiniai keliasi naujus, aukštesnius tikslus ir jų siekia. Jei jaunieji savęs atradėjai patiria sunkumų, jie gauna daugiau galimybių praktikuotis, kol pasiekia norimus rezultatus.  

Laisvas pasirinkimas:

Nors dėstome tuos pačius dalykus visiems, kiekvieno mokinio tikslas dažnai yra skirtingas. Mokiniai gali atsirinkti kiekvieno mokymo priemones ir naudoti tik tas, kurios, jų nuomone, yra reikalingos tikslui pasiekti. Jie gali naudotis skirtingais prietaisais, programomis, metodais, dirbti individualiai arba komandose, atsižvelgdami į savo pačių pageidavimus. 

Projektai:

Mokiniai mokosi pritaikyti savo įgūdžius įvairiose situacijose, kurdami projektus. Taip jie pratinasi prie darbo ir pradeda galvoti apie ateities karjerą. Kuriant projektus atsiranda organizaciniai, bendradarbiavimo, laiko valdymo įgūdžiai, kurie yra neatsiejami norint atrasti savo svajonių karjerą. 

Galimybės:

Mokiniai naudojasi šiuolaikinėmis technologijomis. Mokymosi programos sukuria daugiau erdvės ir atveria beribes galimybes išreikšti save. Jie gali praktikuotis, bendradarbiauti, kūrybiškai pristatyti savo įgytas žinias ir įgūdžius, kurie atspindėtų jų darbą bei pastangas.

Duomenų analizė:

Turbūt niekas neabejoja, jog visai netrukus kompiuteriai pasirūpins kiekviena statistine analize, automatiškai aprašys ir analizuos duomenis bei numatys ateities tendencijas. Mokiniai mokosi suprasti šiuos duomenis. Jie įgauna teorines žinias, samprotauja ir aiškinasi šių duomenų svarbą ir pritaikymą. 

Įvertinimas: 

Mūsų akademijoje nėra kontrolinių, baigiamųjų egzaminų metų pabaigoje ar vertinimo pažymiais. Mokiniai ir jų tėveliai nuolat gauna atgalinį ryšį, kuris parodo pažangą tam tikrose srityse. Kiekvienas mokinys yra skirtingas, todėl vertiname nusibrėžtų tikslų pasiekimus. Tai yra žodinė arba raštinė diskusija, kuri padeda nusistatyti tolimesnius tikslus asmeniniam arba komandiniam tobulėjimui. Visas žinias vertiname mokymosi proceso metu, o mokiniai jas pritaiko dirbdami su norimos srities projektais. Projektų pristatymus stebi skirtingų verslo sričių žinovai, specialistai, mentoriai, kurie padeda kitomis akimis pažvelgti į savo darbą ir atrasti naujas galimybes. Mes nevertiname gerai arba blogai. Klaidos yra tobulėjimo šaltinis, todėl mes skatiname klysti ir atrasti sprendimus. 

Mokymosi programa:

Mokymosi programa yra nuolat formuojama. Mes stengiamės išlaikyti šiuolaikišką, atnaujintą ir naudingą mokymosi informaciją. Stebėdami mokinių darbą, norus ir išsikeltus tikslus mes ieškome įvairių specialistų, kurie užtikrintų visa apimančių žinių ilgaamžiškumą ir kokybę. 


Savarankiškumas:

Mentoriai suformuoja problemas, per kurias mokiniai mokosi ir atranda tobulėjimo kelią. Mokiniai patys ieško sprendimų ir yra nuolat įtraukti į mokymosi procesą. Dažnai patys tapdami mentoriais, aktualioje srityje, mokiniai išmoksta atrasti problemas, jas kūrybiškai išspręsti ir pristatyti kitiems mokiniams, taip sukurdami galimybę visiems tapti jų sėkmės ir rezultatų dalimi.

Kviečiame bendrauti

Siekiate užauginti savimi pasitikintį vaiką? Ieškote verslumo skatinimo galimybių ir norite gauti naujausią metodinę informaciją apie šiuolaikišką vaikų ugdymą? Kviečiame draugauti ir registruotis į artimiausius renginius:

webinaras

Šis testas padės jums suprasti, ar jau turite išugdytus įgūdžius, kuriuos praktikuojame mes!

pamoka

Kviečiame atvykti į nemokamą bandomąją pamoką

Susitikimas

Kviečiame registruotis į artimiausią informacinį susitikimą