Mentorius Andrius Jarašiūnas

MUST'er

Pristatome dar vieną startuolių akademijos “Must’er academy” mentorių, nuosavo verslo
savininką, dvejų krypčių - koučingo ir neurolingvistinio programavimo (NLP) mokymų tenerį Andrių Jarašiūną.

Mentorius pasiruošęs suteikti kuo daugiau naudingosinformacijos mokiniams apie savęs pažinimą
ir padėti jiems išsiaiškinti tai, kas svarbiausia - asmeniniai pasirinkimai čia ir dabar, kurie turės didelę reikšmę karjeros kelyje. A. Jarašiūnas įsitikinęs, jog prieš “pasimatuojant” būsimą profesiją jaunam žmogui reikia būtinai žinoti, kuriai vienai ar keletui iš veiklos sričių jis jaučia aistrą, turi talentų, ypatingų gebėjimų.

“Muster academy” jaunimas kartu su mentoriumi įsitrauks į praktikas per psichologinių žaidimų
metodikas, kurių metu jie atpažins savo asmenines savybes, kokiu tempu jiems pavyksta įsitraukti į procesą, kaip sekasi bendradarbiauti komandoje: lyderiauti ar būti lygiaverčiu jos nariu. Mokymų
pabaigoje bus siekiama refleksijos: kiekvienas galės išsakyti savo nuomonę, kas patiko, o ką buvo
sudėtingiau įveikti savo elgesyje. Tai, kas sunkiau – resursas, į kurį reikėtų įdėti daugiau pastangų.

Pasak A. Jarašiūno, - “Dažnai jaunam žmogui sunku apie save papasakoti ir pasakyti kas jam
geriausiai sekasi. Patys populiariausi atsakymai nuskamba kaip “nežinau”. Savęs pažinimo temą drįsčiau palyginti su pyragu, kuris padalytas į du sluoksnius. Pirmas - tai pasakojimas apie save, kaip apie filmą, kurį stebite iš šono. Antras- pasvajojimas apie ateitį. Pvz., įsivaizduokite, jog susitinkate su klasės draugais po dvidešimt metų ir kaip jums atrodo, ką gi apie save jiems papasakotumėte? Patikėkite, atsakymų sulauktumėte įvairių: vienam būtų svarbu pasidalinti profesine sėkmės istorija, kitam-apie aplinką ir prabangos daiktus, trečiam – apie keliones ir patirtus įspūdžius. Tie trumpi pasakojimai tuoj pat atskleistų, kokius skirtingus mąstymo modelius turime atsakydami į vieną ir tą patį klausimą. Mano užduotis, kad jaunos asmenybės užsiėmimų metu pastebėtų ne tik save, bet ir draugą, pagirtų jį, pasakyti gražų žodį, kad išlaisvėtų jų vaizduotė, išmoktų papasakoti apie save, o jų žodyne atsirastų žodeliai - “taip”, “tikiu” ir “žinau”.”

Autorė: Inga Rauluševičienė

Atgal