10 priežasčių, kodėl turėtumėte gerai išsimiegoti

🔹Neišsimiegojimas yra susijęs su svorio augimu.
Žmonės, kurie per mažai miega, paprastai sveria žymiai daugiau nei tie, kurie miega pakankamai.
Trumpa miego trukmė yra vienas iš stipriausių nutukimo rizikos veiksnių.

🔹Žmonės, kurie išsimiega ilgiau, yra linkę suvartoti mažiau kalorijų.
Tyrimai rodo, kad neišsimiegoję asmenys turi didesnį apetitą ir yra linkę valgyti daugiau. Miego trūkumas sutrikdo kasdienius apetito hormonų svyravimus.
Tai apima didesnį grelino, apetitą skatinančio hormono, kiekį ir sumažėjusį apetitą slopinančio hormono leptino kiekį.

🔹Geras miegas gali pagerinti jūsų susikaupimą ir produktyvumą.
Tačiau, visa tai neigiamai veikia miego trūkumas.
Tyrimai parodė, jog neišsimiegoję žmonės darbe padarė 36% daugiau klaidų nei išsimiegoję.

🔹Geras miegas pagerina fizinį aktyvumą.
Geras miegas pagerina žmogaus tikslumą, greitį, reakcijos laiką ir psichinę savijautą. Mažesnė miego trukmė siejama su prastais fizinio krūvio rodikliais ir funkciniais apribojimais.

🔹Mažai miegantys žmonės turi didesnę tikimybę susirgti širdies ligomis ir netgi patirti insultą.
Miego kokybė ir trukmė gali paveikti daugelį sveikatos rizikos veiksnių. Manoma, kad šie veiksniai lemia lėtines ir širdies ligas.

🔹Miegas turi įtakos gliukozės apykaitai ir 2 tipo diabeto rizikai.
Miego apribojimas įtakoja cukraus kiekį kraujyje ir sumažina jautrumą insulinui.
Buvo atliktas tyrimas su jaunais, sveikais vyrais: 6 naktis iš eilės miegti tik po 4 valandas. Jiems tai sukėlė prediabeto simptomus. Kai vyrai pradėjo miegoti ilgiau, šie simptomai išnyko po savaitės.

🔹Blogas miegas sukelia depresiją.
Psichinės sveikatos problemos, tokios kaip depresija, yra glaudžiai susijusios su prasta miego kokybe ir miego sutrikimais.
Apskaičiuota, kad 90% depresija sergančių žmonių skundžiasi nemigos problemomis. Blogas miegas yra susijęs net su padidėjusia savižudybės rizika.

🔹Miegas pagerina imuninę sistemą.
Tyrimai parodė, kad tie žmonės, kurie miegodavo mažiau nei 7 valandas per naktį, sirgo peršalimu beveik 3 kartus dažniau nei tie, kurie miegojo 8 ir daugiau valandų.
Jei dažnai sergate peršalimo ligomis, pasistenkite išmiegoti bent 8 valandas per naktį.

🔹Blogas miegas yra susijęs su padidėjusiomis organizmo ligomis.
Prastas miegas yra stipriai susijęs su ilgalaikiu virškinamojo trakto uždegimais, dideliu prakaitavimu, karščiavimu, pilvo skausmais ir žarnyno ligomis.

🔹Miegas veikia emocinę ir socialinę sąveiką.
Miego trūkumas sumažina jūsų gebėjimą bendrauti socialiai.
Tyrėjai mano, kad blogas miegas turi įtakos jūsų gebėjimui atpažinti svarbius socialinius ženklus ir apdoroti emocinę informaciją.

📚Šaltinis:

Atgal